Łukasz Świrgał
Z marketingiem związany od ponad 15 lat, swoją karierę rozpoczynał od samych podstaw jako telemarketer. Szybko otrzymał zatrudnienie w agencji reklamowej, a następnie w drukarni. W 2005 rozpoczął pracę w Powszechnym Domu Kredytowym gdzie odpowiadał za komunikację online oraz projektowanie graficzne materiałów promocyjnych. Dwa lata później objął stanowisko Specjalisty ds reklam online i serwisów WWW. Dwa lata później przeprowadził się do Warszawy gdzie pracował na stanowisku Online Marketing Managera w Deutsche Bank PBC SA. Odpowiadał wówczas za serwisy internetowe Banku, promocje produktów inwestycyjnych, depozytowych i hipotecznych w internecie. Jest współtwórcą produktu – konta internetowego dbNET. Od 2011 związany z firmą Tax Care SA na stanowisku Dyrektora Departamentu Marketingu. W 2014 założył Brandwise (aktualnie Brandwise Group). Prelegent na wielu konferencjach branżowych, autor publikacji o tematyce marketingowej, wykładowca Fundacji Twoje Inicjatywa w ramach cyklu edukacyjnego „Biznes krok po kroku”..